zondag 30 mei 2010

Met een scheef oog naar de Flowershow kijken

Ik was heel benieuwd wie de publieksprijs in de designergardens zou krijgen - zoveel mooie dingen te zien... Waar kiest het publiek dan voor?

Het was deze met een erg mooi tuinhuis en pergola's begroeid met rozen. Ja, heel Engels van sfeer!

Intussen laat ik ook de handjes wapperen, je kunt toch niet zomaar urenlang tv kijken..:). Niet moeilijk maar kleurig is het motto, want het gaat naar de verkoop op de rommelmarkt. Dus.. de restjes op de grond en maar schuiven/knippen/spelden. Intussen gaat de publieksprijs voor de kleine tuinen naar een heel vrolijke: de rabarbertuin uit Yorkshire.  

Dit is het voorlopige resultaat van mijn gewapper:

Pinkster 004
Twee schrift omslagen liggen klaar.  De linker, met alle zelfkantjes, is klaar voor gebruik, de rechtse, uit de restjesbak, krijgt nog wat aanvulling. Ik wil de vrouwenkopjes nog wat pimpen. Zou iemand dit willen kopen? Ik vind het er heel vrolijk uit zien.

Aan het einde van de uitzending worden er beelden getoond van de grote sell-out. Om 4 uur luidt iemand een bel en daarna wordt er zo veel mogelijk van de stands  verkocht. Ik mag graag kijken naar de planten, die er dan van het terrein gedragen worden: enorme fuchsia's op stam deinen voorbij: ee man met een cactus-in-pot op zijn hoofd; kruiwagen vol bloeiende planten, riddersporen van anderhalve meter hoog (onderweg naar de metro) enz. enz. Wat een feest!

Geen opmerkingen: