zaterdag 18 september 2010

Pakketjes binnen halen

Drie maanden geleden hebben we, met een klein groepje, een pakketje buiten gehangen. De bedoeling is, dat het daar in weer en wind drie maanden blijft hangen. Zo zag het pakketje van mij er toen uit:

Irene 001 
Nu is het bijna zo ver.. het wordt bijna binnen gehaald. En het heeft flink wat "weer" over zich heen gehad! Eerst die warme periode en nu al die regen en harde wind. Je kunt het nu wel zien, hoor.

September (1) 
De vlinder van vilt is er niet anders van geworden. Het theezakje en het stokje zijn wel helemaal verkleurd. Het bloembindgaren is gaan roesten op het golfkarton. Maar, zo te zien, is de verf niet doorgelopen. Ik weet nog, dat ik het liever niet boven de vijver had hangen. Bang, dat de kleur eraf zou druppen.Ik vraag me af, hoe het er van binnen uit ziet - zou het ook schimmelen? De kartonnen boekbanden zijn een beetje krom getrokken.

Op mijn kamer heb ik een doos gevuld met allerlei materialen voor de verdere verwerking. Over een paar maanden moet het een werkstuk zijn!

Geen opmerkingen: