maandag 16 juli 2012

tasje breien - 3


Eindelijk genoeg moed verzameld voor de afwerking van het tasje. Ik zocht naar een lapje met de WOW-factor voor het binnenwerk. Daar ben ik vanaf gestapt. Ik vond een paars bloemetje (restje van een quiltachterkant)  en voor de hengsels een zacht-lila stofje. Voor de tussenvoering viel mijn blik op een stuk dunne molton. Dat zou ik niet weer hiervoor gebruiken, want het maakt toch wel dikke randen bij het omvouwen. Dunne fiberfill werkt vast een stuk eenvoudiger. 


Dit is het hengsel met de voering, die ik er tegenaan speld. Je moet het met de hand op elkaar zomen staat in het patroon. Lijkt me wel een mooi werkje bij "We zijn er bijna!". 

1 opmerking:

Anny zei

Het stofje is toch wel erg lief. Al heeft het dan geen WOW factor. Ik zag dat Finlandia import het originele garen heeft. Heeeel misschien ga ik het proberen. (M'n pinwheel staat toch even stil omdat Wieke blogvakantie neemt)