zaterdag 27 april 2013

Huswif - bladzijde twee



Bladzijde twee van de Huswif vordert gestaag: het linkerflapje zit vastgespeld. Aan de rechterkant is  een zakje gemaakt waar een notitieboekje in geschoven kan worden. Het zit met drukknoopjes op de ondergrond, want eronder komen de pennen en het lineaaltje. Ik ben nog bezig het lintje, waar ze achter gestoken worden, op de goede plek te spelden. Omdat ik weet, wat ik er in wil hebben, kan dit op maat gebeuren. Sjiek!! Omdat het zakje met drukknopen vastzit, kunnen de pennen niet verschuiven.

Het lineaaltje is nog van één van de Midweken in Fredeshiem. Het heeft een losse achterkant, waar je mooie stukjes stof invouwt. Op het zakje (bijna helemaal met de hand gemaakt) zit een frivolitébloem, die ik ook gekregen heb.

3 opmerkingen:

Willy zei

Je hebt er weer een leuk deel aan toegevoegd.

Monica zei

Oh, wat wordt jouw huswif mooi, en je persoonlijke tintje door alles op de juiste maat te maken is ook een goed ideee. Zo'n lineaaltje met stofjes op de achterkant vind ik ook erg leuk, had ik nog nooit gezien. Mijn handen jeuken om aan de huswif te beginnen

Anny zei

Het wordt een erg mooi en lekker persoonlijk wsrkstuk.