donderdag 1 januari 2015

Een goede start - 2015 - Wijze woorden



Terwijl Arwen (Action Girl) een veilig heenkomen had gezocht achter mijn keukenschortje, ben ik al vast begonnen aan het Jaarproject voor 2015; 

in dit (afgeschreven) boekje ga ik elke week een spreuk zetten. 


Lekker formaatje, 
elke week een mooie spreuk zoeken
 en die op mijn manier uitwerken, 
dat is een leuke uitdaging. 
Dit jaar geen Randjes, maar teksten.




Ik vond een afbeelding van een mooie trap in de Libelle


en de rest ging vanzelf -
 heerlijk even bezig zijn....

stickertjes van Molly Makes, witte pen, 
goudaccentjes,
wat heb je nog meer nodig 
om er iets van jezelf van te maken?


"Zet met vertrouwen de eerste stap. Je hoeft niet de hele trap te zien, de eerste trede is genoeg!"
Het is een uitsprak van Martin Luther King,
heel mooi bij het begin van het nieuwe jaar.

Ik wens iedereen een gezond en creatief 
2015!

6 opmerkingen:

Monica zei

Irene, wat een super leuk idee! Ook voor jou een heel inspirerend en goed 2015 gewenst

Truus zei

Dat is een leuk idee om te gaan doen! Wie weet maak jij zo een nieuwe hype!!!
Ook voor jou veel heil en zegen dit jaar met vele mooie inspirerende teksten.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

Anny zei

Wat een leuk idee. Ik kocht de citatenscheurkalender van Flow. Want al die spreuken zijn een beetje in ! Is poes alweer echter je schort vandaan gekropen? Hij hoeft nu niet meer bang te zijn voor het vuurwerk! Gelukkig Nieuwjaar

Marloeskreatief zei

wat een leuk idee,alle goeds en veel inspiratie en creatieviteit

Saskia Smit zei

Vanuit hier ook een goed jaar!

quilting Jeannet zei

Hee grappig, ik heb het vorig jaar gedaan op mijn blog, elke vrijdag een spreuk.