vrijdag 27 februari 2015

Creatieve momenten





Na twee donkere regendagen ziet mijn atelier er zo uit: lekker bezig geweest!


"Iets doen" met de lege doosjes, die bij de delicatessenwinkel in een mandje lagen....
Ik vond ook dit grappige smoelenlapje, dat roept ook om aandacht....


Het borduurwerk gaat super: ik ben helemaal rond - de rand is af (stiekem toch een spannend moment: sluit hij goed aan? Heb ik goed geteld?)


Nu alleen nog een jaartal en een hartje om de ruimte naast mijn naam op te vullen en o ja, nog een paar letters in de bruine rand, bovenin, omlijnen. 
Daarna bedenken, hoe ik het af wil werken.


2 opmerkingen:

Gonny zei

Fijne lichte en bovendien gezellige kamer dat atelier van jou! Je amaryllis bloeit nog steeds zie ik. Laatste bloem? Dat het even spannend was met uitkomen kan ik me goed voorstellen, heb ik wel eens met een haakwerkje, want smokkelen is toch niet mooi.
Fijn weekend!
Gonny

Anny zei

Wat een mooie doosjes zullen dat worden. En die aromatherapie... Tja ik las het ook en wist echt niks. Ja, koekjes bakken. Maar of dat nou precies de opdracht was. Het is wel een leuke uitdaging elke week en ook leuk om over na te denken. Benieuwd wat het komende week wordt.