vrijdag 19 mei 2017

Sigarendoosje





Omdat het doosje met oude postzegels toch te voorschijn gehaald was,
zocht ik nog even verder naar "iets"
om de buitenkant van het sigarenkistje uit het vorige bericht bij de inhoud
te betrekken.

De vogel (Hema servetje) kreeg een ondergrond
van een stukje behang.
De glimmende bovenkant heb ik licht opgeschuurd
en daarna met gesso bestreken.
Eerst had ik een oranje postzegel van 7 cent
er op geplakt.
Maar dat bleek een beetje te fel van kleur.
Daarna kwamen Juliana van 5 cent 
en de mooie blauwe van 2 cent uit 
de voorraad.

Nu ben ik wel tevreden.
Het liedje gaat over 7 lagen,
de postzegels sluiten er mooi bij aan.

Nog een tip voor a.s. zaterdag:
het evenement "Joure onder de wol" wordt weer georganiseerd.
super leuk!!
Niet twijfelen, naar toe gaan!


1 opmerking:

Elizabeth zei

Leuk gedaan! Het liedje kende ik niet, maar het is wel grappig.
Helaas is Joure veeeeeeel te ver voor mij!
Dus ik hoop maar dat ik via jou kan mee genieten, want je maakt er toch wel weer een berichtje van?

Groetjes, Elizabeth